Hallongrottor

image16 Den här kvällen fick jag laga mat bara för 1 person..lite trist är det ju och sedan är det inte lika kul och äta själv.( Annars brukar sambon och jag äta tillsammans och det brukar alltid komma någon gäst eller granne )

Dagens kvällsmat: blev chili con carne.

Här hemma sätter vi ihop en meny 1 gång/ vecka, sparar tid & pengar. Fast den här veckan då jag jobbar lite annorlunda tider så blir ingen planering.

♥ ♥ ♥
Hallongrottor med kanel tackar man inte nej till. Dem ser så läckra ut. Här hittar du receptet

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter jättegott med kanel i...

2007-08-15 @ 20:41:29
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Marie

Vilken mysig blogg!
Och vilka goa recept!
Hit kommer jag att komma tillbaks varje dag och titta på allt gott! ....och kanske själv snappa upp nått gott som jag kan göra hemma!

2007-09-26 @ 22:16:26
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0