Bönor och linser

Foods Gif Images

Idag söndag har man sovit gott och länge. Nu har vi gått söndagspromenaden och snart blir det dags och sätta igång med maten.

Jag ska laga min klassika  linssoppa...som egentligen smakar inte så mycket linser...och den soppan är bra för magen.  Den ska bli krämig och till det tar jag och steker några brödbitar och lite creme fraiche och det  blir mums. Jag skriver ner receptet här senare. Soppan är ett bra alternativ för alla vegetarianer.

♥ Äter du bönor och linser?


Kommentarer
Postat av: Carina

En trevlig matblogg du har skapat här! :) Hit kommer jag att återkomma många ggr. :)

2007-07-02 @ 21:09:48
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0