Tillbaka

image17Hej igen! Det var väl ett tag sedan den här bloggen uppdaterades. Många gånger har man undrat om det ska bara vara en "matblogg" eller om det ska innehålla annat som är kul här i livet?

♥ Tycker du att den här bloggen ska bara handla om mat?


Jag ville passa på och länka till en blogg...tjejen heter LILLY, hon gör underbara smycken!!! Kika in ska du se!!!

Idag har Lilly, jag och en kompis till ätit BURRITOS...smakade super men det gjorde mig så mätt och orklös resten av dagen.

Alltid svårt och välja dagens rätt!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad fint du har gjort det Kanelgumman. Vad du är duktig! Vi ses imorgon.

2008-05-05 @ 21:43:03
URL: http://LillySilver.blogg.se
Postat av: Carina

vad du har gjort fint här på kanelgumman-bloggen. håller med en tidigare bloggare att du är jätte duktig med designen! jätte snyggt! ja, jag tycker du ska behålla mat-temat på bloggen.

2008-05-15 @ 20:36:25
URL: http://inha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0